Lars Lönnberg skriver om

de fyra m:n ~ människor, musik, möten, m.m…

Paulo Mendonca i Ryssland – på riktigt

I slutet på nittiotalet bodde och arbetade jag i Moskva. Jag lirade trummor i ett band på fritiden. Efter många års coverharvande hemma i Sverige, tyckte jag det var dags att spela något som jag själv gillade.

Det blev funk med Paulo Mendonca. Det lät väl sådär. Nåja, i september i år åkte jag med som turnéledare för Paulo Mendonca till Moskva. Väldigt kul att få höra Paulos låtar i Moskva igen. Särskilt att få höra dem framförda av honom – med sitt eget band! Vem hade trott det för sexton år sedan?

Klicka på någon av bilderna nedan för blädderbart bildspel.

One comment on “Paulo Mendonca i Ryssland – på riktigt

  1. scaredlikehell
    16 oktober, 2014

    🙂 åh vad jag hade velat vara med där

Kommentera

Information

This entry was posted on 16 oktober, 2014 by in musik and tagged , , , , .
